Visst är Tove ett fint namn... =)

Halloj!
Saknat mig?? Jag har i alla fall saknat bloggen skitmycket!! Under den här veckan har jag inte alls haft mycket tillgång till nån dator, alla är typ trasiga! Jag känner mig liksom taskig om jag har dålig uppdatering... Men jag hoppas nästa vecka ser ljusare ut! =)

I... torsdags var det min namnsdag (!!), Tove och Tora (ha, grattis Tora!). Tack så hemskt mycket till alla som har grattat mig! Jag trodde det inte va så många som tänkte på den, tack!
Igår fick jag en jättefin bukett vårtulpaner av mamma och så gjorde vi en GIGAANTISK typ marängtårta! Ni ska få se den sen när jag kan lägga ut bliderna till bloggen! Vi kollade också lite på melodifestivalen-Andra chansen och slängde stydiga kommentarer till dom som uppträde, mamma är riktigt skicklig på att ha fördommar och ogilla kända personer, hihi! =)




Idag har det också varit en mysdag hemma hos mamma. Mammas kompis kom förbi vid frukost och har varit här tills typ nu. Det var kul. Det har varit lite (eller mycket!) struligt med internetet och datorer i största allmänget( ursäkta tjatet) så jag har förut inte kunnat göra min svenska bokrecention, men nu har jag äntligen gjort den och jag troor den blev ganska bra! Nu är bara krukset med att skriva ut den... 
Ikväll tror jag också att vi kaanske ska färga ögobfransarna! hoppas hoppas... =)

Nu ska jag checka in andras bloggar
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Ellen

här är en länk till min blogg www.elleenss.blogg.se så du hittar dit. xD

2009-03-09 @ 17:08:04
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0