Jobbig-att-läsa-lista!

En otrolig lång och jobbig-att-läsa-lista som jag lånade/snodde från Lovisa! Var så goda!

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej, mamsen <3

Vad står det i ditt femte sms?
Uppifrån eller nerifrån?? tar nog det nerifrån: "Okej, vad bra men e det nåt speciellt du önskar dig?" från Amelia <3

Vem ringde dig senast?
Mamma =)

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Mina små änglasyskon Hedda och Siri <3<3<3<3<3

Vilket språk är din mobil på?
Swedeze!(en gång ändrade jag till isländska på morfars mobil, hehe)

Vad heter din ringsignal?
Lemon tree!

Hur många sms har du i din inkorg?
Oj, 355...hehe ;P Dags för en liten rensning kanske?
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?

"Smart smart! =)" från astrid <3
Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?

"Den kommer på måndag. Pappa" jaa, från pappa altså! (tror det var när jag skulle få min kamera!)

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
Min j*vla mobil visar inte det! Men säkert flera tusen... =)
Vem är din 13:e kontakt?
Felicia tydligen!

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Ha, faster Kerstin! Absolut ju! 
Ogillar du nr 5?
Astrid! God/hell no!

Har du varit i hop med nr 1?
Amelia, he...naaaaee... Men gärna det ;) hihi! (skoja bara)
Vad har din mobil för färg?
Svart utanpå och typ silvrig inuti (uppfällbar)
Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse? 
Vad snygg jag är! hahahahaha! ;) Såklaaat...
Hur mycket kontanter har du på dig?
På mig har jag inte nåt men det ligger väl en hel del mynt i väskan och jackan som skramlar antar jag =)
Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? 
Mamma. (oj, vad kul jag är då. mamma hit och mamma dit...)
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh, ett svart linne och min goaste mussepiggtröja från hm!
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Fina, mönstrade, storhåliga, några år gamla strumpor! ha! Stövlarna är mammas!
Ett ljust eller mörkt rum?
Det bror på hos vem...
Vad gjorde du vid midnatt?
Sov ;) drömde härliga drömmar om min drömprins! ha, ne, inte vet jag vad som hände i min hjärna då =)
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Typ till mamma (fast det ingick i ett väldigt sarkastiskt skämt ha)
Vilken ålder har varit bäst hittills?
Alla, jag är en lahom tjock tjej i mina bästa år! hahah!
Din värsta fiende?
Oj, fiende? Starkt ord det där. Den kommer nog, den kommer....
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Ett fint kollage av mig och astrid av när vi va och shoppade, made by ME!
Vad var det senaste du sa till någon?
Typ nickade som ja att jag skulle förbereda middan.
En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Jag har drömt en gång att jag flög, så det har jag i princip redan upplevt, haha! Jag skulle nog ta pengarna ändå! Med dagens moderna teknik kan väl vad som helst hända! 
Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Nä, tror inte det, mamma kanske =)

Och där var den slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0