Rolig tjejträff!

Hej Hopp!
Idag har jag varit med Shannon, Astrid och Amelia hemma hos Shanne. Det var skitkul! Har saknat Shannon och Amelia... Vi kletade på en ansiktsmask med typ tomatextrakt som luktade skit och vi såg galna ut! Sen blev det framdukat en stor skål kinesiska nudlar med buljong som vi åt med pinnar. Det var också typ äpple-svart vinbärs-saft och natchochips! Till efterrätt käka vi typ karamellglass och hallonsorbet, med pinnar, gott gott!! Efter det gick vi upp och satte igång locktången. Alla, speciellt Shannon, terroriserade mitt hår (jag var ju det enda frivilliga offret)! Så nu ser jag ut som typ en prinsessa med långa skruvlåckar på sidorna! Jag hoppas det mesta försvinner tills imorron till skolan, jag orkar inte tvätta håret rakt!
Shannon hade precis varit på Hawaii så vi fick massa presenter! Bla. fick vi var sitt linne från FOREVER21 för hon hade varit inne i en butik där (affären finns ju inte i Sverige!)!!! Sen fick jag Ice-nånting som är typ sura godistabletter (eftersom jag alltid brukar käka skitmånga av hennes när jag är hos henne ;))och så fick vi var sin gratisgrej från hotellet hon bodde på, jag fick en miniburk med shampoo :D
Shannon hade också fått 10 (TIO!?) par jeans av nån släkting så vi fick ta ett par om vi ville. Dom jag ville ha ville Shannon plötsligt behålla och jag blev skitsur, haha! Jag fick ta ett par andra... Nu har jag klippt av dom till shorts men dom är skiitatajta så lårfettet liksom sväller ut, hi! 

Ikväll har jag pratat med Lovisa och sporrat henne att fortsätta på bloggen och så har jag sett på Herren på täppan där folk sticker tjocka nålar genom kinderna och nu ska jag snart gå till sängs!

Oj, det blev gaanska långt!
Jaa, Hejdå och sov gott!!

Kommentarer
Postat av: k.knu

Hej Tuve!



Como estas? si tu quieres yo puedo escriber espanol y tu puedes escriber sweco?



I actually started a blogg but since I have no idea what I am doing there is nothing there yet. Can you upload videos on this site?



Hope all is well,



kris



2009-03-16 @ 01:23:02
URL: http://knu.blogg.se/
Postat av: Lovisa

HAhahha, nyttiga ni var :'DD

2009-03-16 @ 07:44:42
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0