Min dag och mina tankar

(Vilken kategori ska inlägget vara i, enligt rubriken?? A tricky one...)

Hej hopp
Ikväll ska jag försöka plugga till franskaprovet som är imorron så mycket jag kan/orkar/vill/måste...ha ;) 
Sen ska jag också skriva lite på både den engelska bokrecentionen och Pallas Athena-planchen. Astrid och jag var in på skolans bibliotek och sökte fakta i stora lexikon om våra grekiska gudar. Athena är/var faktiskt ganska cool... vishetens och krigets gudinna... men symbolen ugglan...... lite coolt...ha

Idag läste jag ut systrar i jeans- andra sommaren, lite sorgligt... Men jag fortsatte raskt att läsa "Tio små negerpojkar" som jag fick låna av Astrid. astrid säger att den är väldigt läskig och rekomenderar att jag inte ska läsa den ensam i ett mörkt rum... ha, kan knappt vänta! hehe...   Nu är den lite seg men jag tror jag kommer igång med den snart. 

Nu säger pappa att jag ska "ta hand om köket" (diskmaskinen, torka bord, plocka undan). I can´t wait....suck (ha, både en suck och it sucks).... Men jag får väl göra det medans jag fortfarande är lite pigg så att jag inte blir allför deprimerad......hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0