Liten uppdatering

För en stund sen stack bygggubbarna, skönt. Jag har pratat med min bästa kompis Mamma i telefon och jag jag fått stor support och rådgivning av henne med massa problem, mest familjeproblem med pappa och Marie. Jag har också ringt till Lovisa och klagat på att hon aldrig skriver nåt på hennes blogg (ha, jag vet, lite taskit). Men som tur är hon inte den som blir lessen för det ;) Hon hade också en kompis hemma hos sig men pratade för fullt med mig, fina du!
Syrrorna har också kommit ner till mig och klinkat vackert (harkling!) på mitt piano, sen har jag byggt kappla med dom och läst typ fyra barnböcker. Dom är för goa!

Nu är jag ganska hungrig, måste hitta nåt att äta! Och så ska jag kolla på Asterix & Obelix med syskonen!
Puss och Kram! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahh, ledsen blirja inte haha (: <33 men ska frossa inlägg nu haha! :'D gör dej beredd <3

2009-03-15 @ 19:04:42
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0