Hicka =(

Hej
Idag, hem från pianot, var jag helt ensam på bussen IGEN! Och jag satt ensam i typ............ 8 hållplatser, tills jag gick av! Men det var helt okej för jag var helt försjunken i systrar i jeans-boken och det var väldigt känslosamt!
Och nu har jag hicka... IGEN! Jag har typ haft det hela dan, inte kul! Jag fattar inte varför hickan finns, heelt onödig och irriterande!! Och en grej jag lärde mig förra året, hicka är tyyp en förkortning av: "Hydro-nevro-cosmiska-contra-diafragma-vibrationer"!! lite proffsigt va? (eller är det en töntig grej alla vet?) Ha, jag är iaf stolt..... =)



Ha, vad hemsk!


Kommentarer
Postat av: Ellen

men det är typ om man får hicka på morgonen så kan det komma lite då och då på dagen... =)

2009-03-16 @ 19:34:11
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0