Dagen =)

Hej!
idag har jag varit i skolan, en typ helt vanlig dag... förutom att Astrid fortfarande är borta i Kambodja, det är synd...solbruna lyckost...

När jag sen kan ladda över bilderna från kameran från Andermatt ska jag lägga ut lite bilder på bloggen;) men båda dom datorerna jag kan lägga över bilderna på är typ trasiga, men jag är ju van vid sånt......... =(

Jaa, vad ska jag mer säga?? jag måste skriva på en bokrecention som ska vara klar på måndag nästa vecka, fick reda på det idag...så, liite stressigt =S

Just det! Nu i veckan har startskottet för utbyggandet på huset (pappas) gått! Dom har börjat gräva och spränga bredvid huset!!! precis nu körde en liten lastbil in på uppfarten, undra vad dom ska göra!? och nu sattes en jättestor maskin på, kanske ska dom spränga nåt?? gud vad kul!! Ånej! nu har dom börjat borra med en sån där asvalstsak, så högljud! ÅÅRH! Aja, jag ska snart ändå gå iväg till sången..... :)...hihi!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du kan spana in min bränna på måndag! =)

2009-03-07 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0