Utpumpad

Hejsan
Imorse hade jag inget att skriva, va så himla slö. Danslägret var jättekul! Den första lektionen var pardans och vi dansade cha-cha! Jättekul, det var liksom så hälrigt på nåt sätt. =) Sen var det en å en halv timme locking och det var typ samma grejer som vi lärde oss förra året. Sen var det showjazz med den läraren jag precis hade den här terminen. Det var kul, vi gör en korografi till All the single ladys med Beyonce! På tåget pratade jag en stund med min danslärare, hon är snäll. =)

Och så kom man hem med det trevliga välkomnandet att det inte fanns nån mat till mig och Marie som sa "å jag är hungrig" med tillgjord tonårsröst, nice -.- Jag försökte snäsa tillbaka att det är klart att man är hungrig när man har dansat fyra timmar i streck! Jag tror inte hon tog det så hårt som hon skulle haha -.- ..... Det blev iaf samma rester som jag käkade igår, pasta med köttfärssås. 

Imorron tror jag att jag ska in till stan för pappa bjuder mig på en lunch, nice! Tack så mycket! Hoppas bara jag inte får håll till dansen, höhö!

Nu måste jag sova, trots att jag egentligen borde kunna ha sovmorgon imorron, fast dom där j*vla borrarna kommer såklart att väcka mig vid åtta eller nåt!! 
Jaa, livet är hårt...


Kommentarer
Postat av: TOVE GUSTAFSSON

SV: YEY!! ;D coolaste namnet ever! :D

2009-06-16 @ 13:02:22
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: Ellen

jag har lyssnat på the offspring skivan och den är massa låtar som jag känner igen som typ axel spelade för några år sedan, haha :P

2009-06-16 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0