Styckad abborre

Ja, som ni märkte så var jag gaanska trött igår, haha. =) Så jag berättar nu vad som hände igår!
Igår på biologin dissekerade vi abborrar!!! Vi drog lott om vem som skulle gräva i fisken med alla saxar och pinsetter, och det blev jag och astrid J! Vi klippte upp den från bajshålet (haha) till huvudet men efter ett tag vågae inte Asrid hålla på längre. Ellen tog över som min asststent. =)  Det var många som mådde illa av att se döda fiskar inuti men jag tyckte det var jättekul! Jag stod där och gröpte ur ögon, klippte ut hjärtat och drog ut massa tarmar och sånt med kletiga händer, skitkul ju! Det är nog tack vare mamma. Hon är ju doktor och opererar ganska mycket, och jag har ju varit med på två operationer! Tack mamma för den braiga egenskapen! =) Mina polare tycker jag ska bli kirurg när jag blir stor, och vi får väl se! =)

Fast man luktade ju inte så förtjusande gott efteråt i för sig... höhö! 


Ha, vet inte vad det är, tog bilden från google. ;)

Kommentarer
Postat av: ASTRIDIZ

Det ser ut som... en människas mun! BLÄÄÄ!!!

2009-06-05 @ 16:35:42
URL: http://astridiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0