Snart bär det iväg!

Idag gäller det!
Typ klockan 11 eller nåt kommer Ellen och hämtar upp mig och så åker vi till sjön där hela nästan hela 7b ska samlas! Igår packade jag jättemycket. Min ryggsäck är typ lika stor som mig själv och väger flera ton!! Gud Jossan, du skulle aldrig klara av att ha den på ryggen när man går 8 km! Och dessutom ser det ut som om jag ska vandra i flera dagar upp till Mount Everest eller nåt, aaah! -.- Hörni tälttjejer, hur har ni packat? Det måste nog vara lika tungt för er som för mig, man måste ju ha med allt som står på listan och det är ju inte en lätt packning! Och vad har ni på er? Jag går i ett par mjukisbyxor och mussepiggtröjan!

Längtar tills allt börjar!!
Ses snart! =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag fick ett nervöst sammanbrott när jag skulle packa och min väger hur mycket som helst den med...jag har proppat den full.....jag kommer ha oooont i ryggen, men, som mamma sa, man får tänka på att det är bra träning för ens kropp! :D

2009-06-08 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0