Skumt...

Sorry för ganska dålig uppdatering, hade ingen lust att skriva nåt.

Fast igår hände iaf det här:
På gympan gick vi ner till en äng vid vattnet och badade, typ halva klassen hoppade i! De flesta av killarna var riktiga fegisar! Astrid, Astrid och jag var i längst... haha! Det var riktigt skönt att guppa där i vattnet! =)

Det hände två riktigt skumma grejer när jag gick hem från bussen!
1. När jag gick tutade en röd bil med släp två ånger bakom mig. Jag vände mig och så vinkade en kille i bar överkropp till mig! Jag tror han kanske trodde jag var nån annan, inte vet jag! =O
2. Typ en minut senare såg jag Oscar från min gamla klass cykla mot mig! Jag ropade såklart "Oscar!?" förvånat. Han sa "hej Tove" med grov målbrottsröst. Sen liksom stönade han typ och bara cyklade vidare!? Fattade ingenting... 
Sen när jag kom hem kollade jag mig i spegeln för att se om det var nåt skumt med mig, men nää...
XD 

Det var lite av min måndag =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

i din 2:a klass? Går du i en till skola ? :-O haha :-P

2009-06-02 @ 14:15:02
Postat av: astrid

Hahahahaha!!

2009-06-02 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0