(nästan) Min coola Asus!

Nu sitter jag vid min nya dator och skriver!! Det första inlägget på min Asus som den heter! (ha nästan som Asos, vad bra) Å, jag älskar den! Fast den är ju inte helt min, usch, dumma skitungar! (fast det är ju faktiskt pappas och Maries fel...) bajs också! Ha, jag som skulle göra designen helt rosa ;) haha, nädå... =)
Nu kommer jag sitta här och blippa runt och vänja mig vid de ganska konstiga men sköna knapparna till klockan ett typ! =D Ja, men det är faktiskt väldigt jobbigt, för skift-knappen är så liten så istället blir det en <. jättejobbigt! :)  Men det braiga är att, som på appeln, man kan åka neråt när man drar två fingrar på plattan, nice!
(ha, å nu börjar jag lära mig att skriva snabbt!) höhö. =)
Om jag hittar nån sladd som passar till min kamera här hemma hos pappa ska jag ladda över bilderna, kanske ikväll! Om inte, ska jag nog till mamma lite imorron och där kan jag ladda över. =)

Nu ska jag blippa runt lite mer
Love från Tovetott! <3


(hittade ingen bild på just den laptopen jag har)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad kul att du har fått en dator :D:D: <3

2009-06-18 @ 09:36:45
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: astrid

HÖHÖ! Hahahahahahhaha!

Roligta tt du har en egen dator!

=)

2009-06-19 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0