Mina dagar

Hej på er.
Jag har verkligen fått bloggtorka nu. Jag orkar verkligen inte skriva nåt, hur kul jag än har haft det... =) Fast jag kan berätta i korthet vad jag har gjort.

På tisdagskvällen kom ju min morbror Anders och mina kusiner och Ulla hem till mamma och mig och vi käkade middag och pratade om Italien.
I onsdags träffade jag Jacob och vi gick och tittade på Volvooceanrace-båtarna och pratade. Det var jättekul att träffa honom igen. =)
Igår gick jag och klippte mig. Det blev väl helt okej, bara lite skumt rakt där bak. Sen lånade jag ljudböcker på biblan som vi ska lyssna på i bilen på de länga bilfärderna i Italien. Sen åkte jag, pappa och barnen en liten tur med båten och titade på alla skrikande personerna som var på GrönaLund! Vi var med båten nästan rakt under Insane, det var jättehäftigt! Jag vill verkligen åka den nu! På kvällen tittade jag på filmen Juno som Marie troligen hade fått med tidningen Amelia.

Idag ska jag göra absolut ingenting. Jag skulle jättegärna åka till GrönaLund men alla är sumt nog bortresta...

Nu ska jag nog gå och göra mig en latte, mums!
Puss! <3

Vill bara visa lite om bygget. Här är vid trappan till övervåningen där dom har tagit bort väggen. Bilden var tagen typ förra veckan.


Ha, här är det nån som visst har ritat en smily i golvet, haha. =)

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

okej vad roligt :D

2009-06-26 @ 14:21:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: astrid

=)

2009-06-26 @ 16:32:55
Postat av: Lovisa

Ouuu!! :D

2009-06-27 @ 20:38:17
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0