Lovisa, snart ses vi!

Hej igen!
Jag sitter här vid datorn, fast jag verkligen inte borde göra det, som alltid. =)
Idag ska jag ju iväg till Linköping vara med Lovisa! Gud vad tiden har gått snabbt sen vi bestämde att jag skulle komma, det var ju för en vecka sen! Ha, ojojoj! =)
Iaf. Bussen går prick klockan 14:00 och innan dess ska (måste) jag:
- Gå hem till mamma med massa grejer (bla mina finskor och min vackra klänning)
- Gå tillbaka (det tar en halvtimme att gå till mamma)
- Tänka ut och packa de grejer jag ska ha med till Lollo
- Dammsuga mitt rum (jag kan nog sudda ut den punkten redan nu, ha!)
- Och så tar det en himla massa tid att komma in till stan med tunnebanan, köpa godis till bussen, och hitta bussen och åka iväg!

Ha, hur ska jag hinna med allt det där? Aja, bäst jag börjar! Hejdå!

PS. Byggubbarna har öppnat upp väggen vid trappan så det bara är ett plastskynke mellan. Och just nu hör jag en byggubbe som sjunger! Han sjunger typ samma melodi fast ibland i falsett, i misslyckad opera, vanlig röst och iblan visslar han! Riktigt underhållande att lyssna på! hahaha! XD DS.

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha, rolig bygggubbe :P

2009-06-11 @ 11:25:50
Postat av: Lovisa

hahahahah, wiii :D fan va gött att du kommer ;) <33333

2009-06-11 @ 11:54:21
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

faktiskt, det är det albumet, jag ska ladda in det snart och lyssna :P

2009-06-11 @ 14:36:30
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: ASTRIDIZ

Haa, samma som Ellen: ROLIG byggubbe :)

2009-06-11 @ 18:44:40
URL: http://astridiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0