Jag flyttar ut

Tjena.
Idag vaknade jag lagom till lunchen, det blev pasta med falukorv ute på altanen, om ni ville veta.
Idag håller jag med att verkligen grovstäda och packa allt som ska med till Italien. Jag ska åka till mamma ikväll. Jag måste städa jättemycket för de tre veckora jag är i Italien ska bygggubbarna krossa upp väggen i mitt rum och klämma i en fönster där! Det kommer bli så smutsigt och dammigt så jag måste skydda alla grejer med något, typ stora plastskynken eller nåt. Ha, det kommer se ut som om jag har flyttat. =) Usch, jag längat inte precis att komma tillbaka till mitt rum för det kommer vara så stökit och smutsigt, oboligt helt enkelt! =(

Nej, nu måste jag packa/städa vidare, har rockmusik till hjälp också. ;-)

Jag är inte säker om jag kan blogga nåt mer innan jag flyger iväg till Italien men hoppas det.

Hejdå då! Ses kanske ikväll/imorron eller i början av Augusti!
CIAO CIAO! (hejdå på italienska)


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Ja den är sjukt god! :)

2009-07-04 @ 14:58:04
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Astridiz

Jaa! Vi gör något! Vi alla, men Ellen e inte hemma så vi får göra det vi fyra istället... :)



puss har saknat dig med :) <33

2009-07-18 @ 15:05:17
Postat av: Astridiz

Ta dig samman och skriv lite om Italien nu!! :D

2009-07-18 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0