Flummiga Tovetott!

Har ganska långtråkit så jag gör den här:

Hur flummig är du?


[x] Du har ätit något som du visste att du skulle få ont i magen av.

[x] Du har fastnat med en borste i håret.

[ ] Du har spottat i motvind

[ ] Du har ramlat av en stol fast att den stod still

[ ] Du har tungan ute när du koncentrerar dig. Jag vet inte, har jag det?

[x] Du skrattar åt dina egna skämt då ingen annan skrattar. Ha, alltid såklart!

[ ] Du har börjat prata om vädret med en främling som bara "gick där".

[ ] Du har klistrat ihop ett trasigt dricksglas med limstift.

[ ] Du har skrikit håll käften eller liknande till en oskyldig främling.

[x] Du har gått omkring på stan med en vante/sko/strumpa eftersom den andra glömde du ta med dig. Ha sääkert!

[ ] Du har snubblat över ett tuggumi på marken.

[/] Du har fastnat med tungan på en iskall lyktstolpe. Fastnade nästan på en fryst jordgubbe, ha!

[ ] Du tittar på disney channel. Nä, har inte det hemma

[ ] Du älskar att städa ditt rum. Are you kidding!?

[x] Du kom på att du glömde skorna när du hade stigit ut genom ytterdörren. ha, a hade tofflorna på mig ,men var försenad och fick ha dom hela dagen i skolan!

[x] Du har sjungit högt inne i en affär

[ ] Du har öppnat en godispåse eller liknande i en affär

[ ] Du har spottat framför dig, och sen halkat på spottet.

[x] Du brukar prata med dig själv framför spegeln. Ibland

[x] Du äter rena sockerbitar som godis. Gjorde det när jag var liten

[ ] Du somnade i ett provrum i en klädaffär.

[x] Du har sagt att du måste på toa inför en främling.

[ ] Du har försökt drunkna i en vattenpöl.

[x] Du har legat ner på golvet i minst 10 minuter

[x] Du har stått upp på din skolbänk och skrikigt!

1-7: Du borde nog inte vara så spänd, försök ha roligt på riktigt! Annars kommer ingen tycka du är kul och du kan vänta dig långa, tysta, tråkiga kvällar med dina kompisar.

7-11: Du är bra. Du är rolig att umgås med och dina positiva misstag är bara att säga FLUMMATTACK åt!

12-17: Du slår allt! När man är med dej skrattar man. Du är rolig men endå försiktig med vad du gör,det är ett bra sett att flumma på!

Ha, jaha... jag är tydligen väldigt flummig! Fast många av frågorna var faktiskt väldigt skumma...

Kommentarer
Postat av: Ellen

"Hej jag gillar att städa mitt rum"

"Wooww, vad flummig du är"



Städa ditt rum, det var konsig fråga xD



skrattar år sina egna skämt, det är så tyypiskt dig Totten xd :D

2009-06-05 @ 15:02:43
Postat av: Astrid

Jag fick den längst ner ;) SJÄLVKLART har jag spottat i motvind!

2009-06-05 @ 16:17:36
Postat av: Ellen

Va? Sen i Lördags, men konserten var ju i Torsdags (?) haha :-P

2009-06-05 @ 17:51:30
Postat av: REB

Nu har jag åter igen dragit igång Veckans blogg. Om just du vill vara med och "tävla" om att bli Veckans blogg så är det bara för dig att anmäla dig i inlägget "Veckans blogg". Lycka till

Kram

2009-06-05 @ 22:23:06
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: nina

allt bra med dig idag?? :)



kram

2009-06-06 @ 10:23:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0