Det rör sig i huvudet...

Jag kom på en grej.
Det kallas ju hembränt, asså hemmagjort sprit. Men, teoretiskt sett funkar det inte för när man "bränner" kokar man väl spriter, men då försvinner ju alkoholen när man kokar! Så varför heter det då just hembränt? Eller hur? haha....

Och jag tittade lite i tidningen och såg att idag var det i Bagdad 48 grader varmt!! Skit asså!! Stackare! Deras hud börjar väl nästan bubbla för att den kokar eller nåt? Ha, det är nog för värmen de blir så frustrerade så att dom börjar kriga...

Ha, smarta jag...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Förra sommaren följde jag typ Bagdad vädret i tidningen som en besatt person....xD

2009-06-27 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0