Uppdatering

Tjena

Nu sitter jag vid en av deras datorer, lite kul att uppdatera här från Linköping. =)

Igår såg vi ju Harry Potter och Halvblodsprinsen, och jag tycke den var superbra!!!!!! Jag började faktiskt gråta när Dumbledore dör... och det är inte vanligt att jag börjar gråta för filmer! Sen har ju alla killar i filmen växt och vissa har blivit så snygga... Harry är en av dom... <3   Fast jag håller inte med dig Astrid med Ron, tyvärr...
Men att dom har tagit bort såå mycket ur boken och ändrat nästan allt i filmen! Boken är ju verkligen helt annorlunda...

Idag ska nog jag och Johanna ner till stan. Imorron tror jag vi ska åka till deras land, i nåra dar. Men det kommer tyvärr inte bli nåt roligt väder, bara regn och rusk. =( Fast jag hoppas det nån gång blir ett riktigt oväder, med blixtrar och oska! Det älskar jag! fast inte nåt emellan...

Just det! Jag har väl inte berättat att när jag var på stan med Jossan och Astrid (ja, hon kom lite senare) Köpte jag två linnen på rea på GinaTricot för 50 spänn styck! Ett av dom är det där småblommiga, lite svartare modellen med knappar hela vägen i mitten, och det andra ett typ gammelrosa linne med spetsband. Fina saker tycker jag!

Nu ska vi nog göra oss iordning
Tja!


Kommentarer
Postat av: Ellen

När komemr du hem? Sedan när alla 5 är hemma tycker jag att vi slår till med en kick-off ;) :D

2009-07-23 @ 11:59:33
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vi måste ses snart ♥

2009-07-24 @ 10:46:16
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0