Å, ett inlägg, äntligen!

Japp. Nu tar jag mig samman och skriver lite om Italien.
Hej förresten! =P haha...

Nu har jag ju inte haft tillgång till både TV och dator på ungefär 3 veckor! Väldigt skönt får jag säga! =) Och så kommer man tillbaka och kastas in i världen igen! Med TV och dator och allt...
Ha, längtar redan otroligt mycket tillbaka till Italien, ha mitt andra hem... <3 Det gjorde jag redan när vi hämtade bagaget på Arlanda...
Låt oss då säga att jag har haft det fantastiskt!

Jah kom hem... natten till iförrgår, tror jag. Flyget var försenat så vi landa väl vid ett på natten, jag somna typ fyra, fem kanske. Jag sov till typ halv två, höhö...
Just det! På samma plan åkte en kille från min klass! Ludvig! Jag såg honom men jag tror inte han såg mig, tur... =)

Jag har tyvärr inte lagt in alla typ 400 bilder från Italy än. Men ni ska få se många, jag lovar! =)

Nu ska jag sätta ett par till mackor i rostisen. Jag sitter nämligen i morgonrock och käkar frukost och lyssnar på Eninem.
Puss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallelulja! En uppdetering! God bless you! :D

2009-07-20 @ 19:47:26
Postat av: Ellen

farmor dog för lite mindre än ett år sedan :S alla försvinner ;S



Saknar lilla totten meeed <3

/

halva TOVELLEN

2009-07-20 @ 22:02:20
Postat av: Lovisa

wiaaooooooooooooooooooooo, ringringring mejmejmej vll höra alllttt :D

2009-07-21 @ 11:05:49
URL: http://www.rockarhamstern.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0