Ner på stan

God förmiddag! Eller vad man nu ska säga. =)

Idag ska jag iväg in till stan med Jossan! (eller Loppan som det blir när man skriver ett sms! =P)
Det ska bli kul, bara strosa runt i affärer eller nåt och käka lunch. Jag har smsat Astrid ifall hon också vill hänga med men hon har inte svarat! Aja, om du läser det här, smsa mig eller Loppan! höhö =)

Nu är det bestämt att imorron ska jag ner till Linköping. Fast den här gången inte till Lovisa, tyvärr, utan till min andra kusse Johanna! Vi ska åka ut till deras nya landställe som dom har bygg själva. Oj, nu kom min tågbiljett i mobilen! kul kul!

Nu ska jag gå och bre mina mackor på gristallriken med smör och ost!
Tja! =)



Fast nu med annat pålägg, höhö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAAAAAAAN! Jag antar att ni e i stan nu! Bajs bajs bajs!

2009-07-21 @ 13:11:22
Postat av: Lovisa

hejhejhej :;D <3333 måste få komme te dej snart å gå på grönan o såå :D <3 saknar dejj!

2009-07-21 @ 17:37:14
URL: http://www.rockarhamstern.devote.se
Postat av: Ellen

Du skulle ju ha en ko-tallrik Tove, haha :-D

2009-07-21 @ 19:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0