Iväg till Falun!

Hej
Idag ska vi åka upp till mormor och morfar i Falun! Mamma och hennes pojkvän Kris är redan där. Ska bli kul att träffa Kris, jag har saknat honom. (han har ju varit i Colombia i typ ett halvår)
På Johannas land har vi badat och myst. Jag har padlat kajak! Jättekul var det!
Jag har börjat flagna skitmycket på armarna och benen, det är hemskt! =( Jag vill inte bli blek igen!

Aja, nu ska vi nog käka lite rester och sen åka iväg.
Hejdå!


PS! Det här är det 300 :de inlägget!!! Attans, det är så typiskit att man glömmer det! Nu siktar jag in på 400! =) DS.

Kommentarer
Postat av: lovisa

tove :D jag måste få komma till dej så vi kan va och shoppa o gröna lund o allt hihi :) <3 puss saknr dejj!

2009-08-03 @ 12:06:24
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0