Halli Hallå!

Igår ( söndag) hände det inte så mycket på dagen, alla var helt deckade!!
Men på kvällen klippte mamma mitt hår, jag var vättskrämd hela tiden (litar inte på mamma, hehe)
Luggen blev lite skum... men det växer ju ut igen!

Idag var vi på badhuset mad klassen.
Vi fick simma 100 meter, "trampa vatten" i en minut och så fick vi ta oss upp på ett plastisflak med isdubbar. Jag fick typ kommentaren " bra taktik"..stolt
Sen efter badet skulle vi typ köpa fika, jag valde glass. Då började Ellen protestera mot mitt val till glass, "det är ju så kaallt", men vadå, jag var sugen på glass!! bara för att man bara äter glass på sommarnen, jag var ju sugen på glass, hihi!

Efter skolan var det piano, var osäker ifall det skulle börja den här veckan eller nästa, och jag chansade rätt!
Nu chattar jag som en galning och ska nog gå och lägga mig snart

Hejdå!

PS. Snälla, skriv fler kommentarer! har inte fått några på jättelänge, det är ju så kul att få det, tack! DS.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Glass = fel =) Iaf på vinter ;)

2009-01-13 @ 13:29:21
URL: http://eddenplays.blogg.se/
Postat av: Astrid

intressant tanke Ellen, jag tycker itne heller om glass på vintern, men om man är sugen på glass så ska man ju äta det!! :D

2009-01-13 @ 19:22:45
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0