Semla och Latte <3

God Dag!

Idag tänkte jag vara med Amelia men när jag ringde till henne sa hon att hon var sjuk, synd, men krya på dig gumman! <3<3
Istället följde jag med pappa och Hedda och fikade. Jag och pappa tog en var sin latte (dom var enorma!!) och jag delade på en semla med pappa och så fick jag en liten bit av Heddas chokladboll ;)
Efter det handlade vi mat till ikväll då vi ska ha gäster. Hedda gick runt och drog på den lilla matkorgen (eller den var gigantsk för henne), hon var en utmärkt vagndragerska! och otroligt gullig också <3
Nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra, jag ska nog sätta mig vid pianot och sjunga och vara lite musikalisk, fast jag är hes :P
Snart ska nog mamma komma över med mina grejor som jag behöver, nu när jag ska vara hos pappa i en hel vecka!

Snart tar databatteriet slut, men jag ska nog skriva ett till inlägg lite senare idag.
Hejdå!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0