Kl 7, skola, skilda föräldrar...

Hejsan!
Det är bara för att jag är uttråkad och väntar på att klockan ska bli sju, då ska jag lägga mig. Man kan ju liksom inte lägga sig sex, det är lite väl extremt!
Har suttit och läst andras bloggar.

Imorron är det skolan som gäller och det är skit! Jag börjar 08:10...

Men imorron ska jag också till mamma, det känns mycket bra för nu har jag varit hos pappa två helger i rad och jag längtar efter mamma.
Så kan det va att ha skilda föräldrar... Ni ska va lyckliga som bara har ett hem... :(

Godnatt! (eller godkväll :P)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men om man typ inte orkar med alla ungarna äre ju bra att kunna gå hem till det andra hemmet typ, elr om man typ bråkat med den ena ? ;) se dt positivt haha XD

2009-01-26 @ 19:45:32
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0