Friluftsdag, mm.

Hellu
Idag var det sån här friluftsdag  och jag och mina kompisar hade valt att åka och bada. :)
Det var gaanska tråkit, åkte samma rushkana som man slog sig i flera gånger, så efter lunchen bytte jag och ellen om till kläder och tittade på dom andra. Jag köpte också en glass, om ni ville veta :P

Nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart gå iväg till sången. Efter den ska jag ta bussen hem till mamma.
För vi bytte två dagar, istället för att jag skulle va hos pappa ville jag va hos mamma. För nu blir det totalt fyra helger och en hel vecka hos pappa, och det vill faktiskt inte jag! Då får jag ju gå tillbaka till disklaveriet, MEN mamma står på min sida :P <3

Jag längtar tills imorron (fredag)  för:
1. då har jag komp-ledighet från skolan, (för att jag var i skolan en lördag)
2. DÅ SKA JAG FÖLJA MED MAMMA TILL HENNES JOBB (hon är läkare) OCH TITTA PÅ NÄR HON "GRÄVER" I ANDRAS KNÄN!!!! Roligt va!!!!!?????? Mina kompisar tyckte verkligen inte det, och jag håller med om att jag kaanske blir lite svimfärdig, men mamma sa att det inte va nån fara ;) Hon ska liksom smuggla in mig och säga att jag är en "prao"!! 
OCH jag kommer lära mig väldigt mycket också! 

Ha det bra, hejdå!! <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag ska ha dom vita också :P

tänkte köpa dom idag, men sket i det, kanske köper dom imorn :)

2009-01-29 @ 16:40:59
Postat av: Astrid

Hm...smuggling? Är inte det olagligt? ;) Skoja bara! hoppas du inte svimmar!

2009-01-29 @ 16:58:50
URL: http://pingvineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0