Astrid

Halleuå!
Jag har inte kunnat blogga nått idag för jag har varit hon Astrid.
När jag gick dit var det typ -10 grader och jag frös häcken av mig!! men jag välkomnades av en stor kram och varm choklad :)
Vi gjorde det vanliga: Kollade på film ( "det våras för Dracula" skitrolig)... Satt vid datorn och spela TVspel, det var lego-star-wars, det var superkul!!
Nu har jag precis kommit hem efter att fått skjuts hem, som tur var.....det är typ -15 grader nu!!!!

Nu ska jag säga hejdå på att sätt som jag snor från Lovisa.........TOUDILOU!! ( åsso ska man vinka tjejit och vifta med ögonfranarna!!)     TOUDLIOU!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HÄÄÄRMMMAAAAAPPPPPPPPPPPAAAAAAAA HAHAHAHAHA <3

2009-01-04 @ 23:35:47
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0