Årets första lilla julafton!

Tjo!
Just nu käkar jag en mandarin ( om ni ville veta...).
Idag har jag träffat mina bästa bästa kompisar, Astrid, Amelia och Shannon, det var ganska länge sen jag träffade dom.
Vi hade en liten försenad julklappsutdelning, och jag fick ett örngott där det stod puss och kram ( behöver ett sånt!), ett gulligt hemmagjort armband av pärlor och ett coolt lila nagellack! Tack så mycket!!
Vi käka en stor, lite skum lunch och pratade i flera timmar.
Vi spelade också Monopol, tecknet och poker med suddigum, jättekul!

Vi åkte hem med bussen och det var faktiskt lite läskit för föraren körde som en galning, som om han var full!
Ikväll ska jag nog kolla på Grammisgalan och duscha.

Imorron är det skola igen... det SUGER! Jag fasar för det nya sugiga schemat men det börjar vecka fyra, tur...
 Jag orkar bara inte med all stress med skolan och alla aktiviteter... i för sig saknar jag sången, jag ÄLSKAR ju att sjunga!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har stått ut med en hel skoldag!! HEMSKT!

2009-01-07 @ 20:33:20
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0