1000 bilder...

Hejsan!
Idag har jag laddat över bilder från kameran och mobilen till datorn. Och man kan verkligen säga att det behövdes, typ över 1000 bilder!!!
Sen satt jag i flera timmar och redigerade massa bilder med coola effekter. 
Mamma skulle iväg till en fest och var helt hysterisk. Hon babblade stressigt på om vilken klänning det skulle va, ljusa eller mörka stumpbyxor?, vad ska jag göra med håret?, vilka skor tycker du?, ser det konstigt ut? osv osv.... men hon blev jättefin!
Som en nödlösning skulle jag sova hos pappa så han hämtade upp mig och vi åkte och köpte pizzor.
Nu käkar jag godis men sen har jag ingen aning om vad jag ska göra sen....
Ska nog kolla på andras bloggar.....
tja tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0