Min Torsdag

HejHej
Idag på idrotten spelade vi badminton. Det var faktiskt skitkul! Jag har nog aldrig spelat så mycket badminton på samma gång förut. Min högerhand var alldeles röd och den bultade och liksom osade varmt! Jag tror det tog slut på den energin jag hade kvar, helt, för efter var jag helt bortkopplad, jag var som i en dvala, gick runt som en zombie och brydde mig inte om vad som hände runt om kring mig. 

Idag kom också en lång gubbe med stort skägg och pratade om biblen. Han var med typ en kristen förening. Han pratade ganska otydligt och jäättemycket! Och ibland skrattade han åt sina egna tråkiga skämt eller "roliga" minnen. I slutet delade han ut biblar och alla i klassen tog en, förutom jag... Jag var ju inte intresserad men efteråt kände jag mig lite dum...

Nu ska jag ta en kopp te, dels för att jag blev plötsligt sugen på det och dels för att höga min energi ett liiitet snepp... :)
Sen ska jag plugga in vart alla kända monument i Paris ligger.

Ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag tror jag kommer få alla rätt på franska saken!

2009-02-06 @ 16:25:50
Postat av: Astrid

Jag tror jag kommer få alla rätt på franska saken! =)

2009-02-06 @ 16:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0