Shooppiing/alla<3s-daag!

Hej alla!
Ska berätta lite om gårdagen:

Igår var det shopping! mamma hade sagt beslutsamt att vi skulle vara inne på stan sisådär tio....euum...... jag vaknade liksom  (eller mamma väckte mig med att krypa ner i min säng och gosa, goostigt!)... ca kvart i tio. Mammas kusin hade också sovit över så vi hade en lång skön frukost och planerade detaljerat vad vi skulle köpa. Tåget in till stan gick typ halv två, och då var jag smått sur för att vi hade så lite tid på oss att shoppa.
Men vi hann med en hal del. Jag köpte massa trosor, mamma och jag köpte en SKITSNYGG vårjacka på H&M som vi skulle dela på (vi är typ lika stora) men jag vet inte riktigt hur många tillfällen hon kan ha den, den kommer nog vara beslagtagen av mig hela tiden! <3
Vi fikade på typ "helmer's café" som ligger på en liten snegata från Drottninggatan. Rekommenderas av tovetott! jag käkade kyklingtoasts och delade på en chokladboll med mamma.
Efter det köpte jag en liten gullig plånbok från Wedins. Liten svart, len, "läder" (not).. 99kr, mycket nödvändig efter min gamla fula kamoflagemönstrade plånbok med högljut karborband!
Den sista affären blev Zara, där dom hade vrålrea, jag köpte en rosa tröja som jag inte ens prova för.... 39 spenn! kap!
Sn när vi kom hem var vi utpumpade och kollade på melodifestivalen. Vissa bidrag var ju så dåliga att man nästan skämdes!

Nu lyssnar jag på sköna "dickhead" av kate nash på hög volym i stora högtalare XD hajdaå!

PS. grattis på alla hjärtansdag i efterskott ni alla små blodpumpande hjärtan där ute!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
....är ju faktiskt =.... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0