Mysig kväll

Halloj!
Igår hämtade jag ju mormor vid tåget och sen gick vi och mysfikade på vetekatten. Det var som vanligt mycket folk och lång kö men man får ha tålamod! Vi delade på en gos salami/brieost-macka och jag tog också en dammsugare...mums! =)
Sen åkte vi hem och hon hjälpte mig lite med läxan. Sen kom också mamma hem och vi åt god lasange. Sen satt vi och pratade om vasaloppsgrejer och i har bestämt att nästa år ska jag nog va med i kortvasan! Mamma, som är ett riktigt skidåkningsproffs enligt mig, ska lära mig lite teknik.
Sen satt jag och spelade både piano och gitarr, oseriöst! När dom höll på att lägga sig satt jag ensam och vrålade allt från Sveriges nationalsång till midnatt råder till idas sommarvisa!     = lyckad mysig kväll! <3

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0