Hämta mormor vid tåget

Hej!
Idag ska jag åka ner till stan och möta min kära mormor vid tåget! Ska bli mysit att träffa henne! Men innan det ska jag duscha och göra lite mer på läxorna, men jag ska ta med en av dom så att mormor kan hjälpa mig, ha, tur att man har en panshonerad (ha, glömt bort hur det stavas) lärare som mormor ;P Sen ska vi åka hem till mamma och där ska jag sova över tills imorron. Och imorron ska min stackars morfar operera sig! Så vi ska åka och hälsa på honom efter operationen.. :)

Imorse vaknade jag förvånad klockan åtta, vet inte varför....kanske för att jag gick och la mig klockan typ tio i gårkväll......ovanligt... =) Sitter fortfarande i morronrock, är helt ensam hemma eftersom alla har gått till dagis och jobb.

Tjadå! <3 

Kommentarer
Postat av: kackalorum

Hmmmm! PENSIONSERAD - så stavas det!

2009-02-23 @ 21:47:49
Postat av: Liene

nu saknar jag min mormor... men sk aträffa hene snart:)

2009-02-24 @ 14:01:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0