Avskedsinlägg!

Hej
Här är ett sista litet inlägg på sisådär sex dagar (!!!).
Pappa ska ta med en dator men jag vet inte riktigt ifall man kan komma in på blogg.se i Schweiz... 
Imorron måste vi typ gå upp kl 4 på morgonen!!! Fasar....men det är ändå lite roligt och spännande att gå upp mitt i natten, illamående och åka till flygplatsen, en typ underlig känsla... =) Jag kommer ha det sååå bra!!! Ni har stor rätt till att vara avundsjuka! :D

Nä, nu måste jag nog packa klart och gå och lägga mig, så att jag iaf får nåågra timmar sömn!

HEJDÅÅ!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Liene

kul:) hoppas du får det bra!

2009-02-26 @ 17:50:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0