Mycket-att-göra-torsdag

Tjolahopp Tjolahej!

Nu är det bara två dagar/fingrar kvar...! (läs det hur ni vill, haha) Måste börja skriva en packlista! =) Jag har nog inte riktigt fattat att jag ska åka till Kanarieholmarna, som man också kan säga, så jag får väl då en chock när jag väl är där, haha :P

Idag efter skolan halkade vi hem till Astrid-Astrid och drack varmchoklad med chokladbit i, pluggade till Kemiprovet (= Jossan kopierade mina alla 34 frågor/svar, haha) och så spelade vi lite kinaschack.
Sen var det vidare till sången och vi sjöng massa fina julsånger. Efter det var det hem och äta middag ensam med småskitarna och kolla på Bolibompa.

Nu är jag lokaliserad i min säng, som vanligt, och skjuter upp plugget några minuter hela tiden, som vanligt. =)

Fast nån gång måste jag göra det! och så har man ju en oblikatorisk TVtid på 2 timmar, och så duscha ska jag ju också göra. Stressigt det här!
Så tja! <3

Ska bla se detta program

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0