LOVISA HÄR!

Hoppas det är okej att jag skriver ett litet inlägg här nu,
haha rååkar veta toves lösenord och allt :D

Bengan ringde iaf nyss och sa att dom hade 25 plusgrader, sol och att dom badade hela tiden.
själv sitter jag i blöta , kalla , tråkiga linköping och har skola imorgon :(

inte alls avunsjuk hehe.. inte alls!

tydligen ska tove, småglinen , bengan & marie komma hit vid jul och fira med oss!
shiet vad kul det ska bli , åååhhh!!!!

SAKNAR DEJ SÅ HIMLA MYCKET TOVE OCH DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA KUSIN :D <33333333333




PUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hahaha! HEJ LOVISA!

Trevligt att du håller Toves blogg igång ;)

2009-12-11 @ 18:04:34
Postat av: Ellen

Håller med! Roligt med lite uppdatering :D



Sen Totten!!! Jag har skaffat mig en ny blogg!!!!! ellnen.blogg.se

2009-12-13 @ 10:59:19
URL: http://ellnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0