Julbak med Alicia Keys i bakgrunden.









Nu bakar jag FUDGE! Visst ser det gott ut? Fast nu har jag hällt ut det i en form med smörpapper och kokos. Ingen jul utan fudge - Ingen Tove utan Fudge. Älskar fudge! Och jag är bäst på att glra det! Hoppas jag... Det är gott både när det är klart och smeten, käkar varm smet nu, mums! Och så tog jag med två rusligt juliga bilder; Mammas och mitt godishus och våran finfina plastgran jag pyntade igår. Alla bilder tagna med min kameramobil.

Nu måste jag kära fidgen i bitar innan den stelnar helt!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Du ska få julgransglitter i julklapp nästa år. Ni har aldeles för lite!

2009-12-22 @ 18:15:10
Postat av: Emma

Vad tycker du att en blogg bör innehålla för att vara bra? :-) ♥

2009-12-22 @ 18:21:14
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: ellen

va gott! :-D

2009-12-22 @ 21:25:55
URL: http://ellnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0