Gran Canaria in beautiful pictures

Nu ska jag ladda upp en megadundersuperstor drös med bilder från turistpariset! Haha =) Resan i racerfart! Men jag kommer visa mer bilder, men inte alla på samma gång =)

Redigerade lite i Picasa. Beskärt, mättat färgerna och lyst upp vissa bilder.


Från planet. Upp genom molnen sticker Gran Canarias höga berg upp och det det högsta berget Tejde på en anna ö.


Där vi bodde på undervåningen i ett radhus. Mysigt. =)

Vår fina utsikt. Man såg havet bättre än på bilden.


Ett poolområde. Jag gick mest runt i barnpoolen, den stora där borta var så kall. =) Räkna alla palmer om ni vill.


Den otroligt fina stranden Amadores utanför stan (?) Puerto Rico. Gillar att uttala namnet. =) Och min strandvästa=Ginatricotpåse=Tovebag (som pappa kallade den)


Två av mina fina småskitar som leker i vattnet första kvällen.  <3 <3


En fin solnedgång. Min kamera verkar inte klara av solnergångar så bra. =)


My name. Och massa fötter. Och massa långgrunda vågor, hårda vindar och stark sol.


En lite halvt galen och lycklig Tove. Gillar att lipa.


Vi vandrade upp på Roque Nublo, ett högt berg och fick mäktig utsikt. Det är mycket brantare är på bilden.


Footprints in the sand. Tog väldigt många fotbilder, både köttiga med hud på och i sand. Haha, ni ska få se många. =)

Ja, det var några, hihi. Längtar tillbaka.

Tja så länge. <3

PS. Min favorit av dessa bilder är nog den sista, så härlig. Och visst ser det lite ut som pepparkaksdeg i den största foten? Ha, lite juligt i allt det sommriga <3


Kommentarer
Postat av: Shaaaaaannon!

Guuud vad skönt du verkade ha det!! Gillar bilden med tove i sanden!! Mmm... Vi ses på söndag! Puss

2009-12-16 @ 18:13:12
Postat av: Astrid

I am in LÖÖÖÖÖV with the picture där man ser i dina sol-briller de som e framför dig! :D

Pappa kom nyss och tittade på din blogg. Han tycker att den är fin :D

2009-12-16 @ 18:29:50
Postat av: Lovisa

gosh vad fina bilder!!!

2009-12-16 @ 19:45:33
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Klara

Sista bilden var härlig:D

2009-12-16 @ 20:13:18
URL: http://fiskmous.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åh gud.. jag vet inte! elr jo det gör jag visst =) ger dej några förslag.. skumtomtepaket megapaket HAHAH, får alltid det ;) fina ringar på H&M , ööh.. nån guud body lotion elr nåt ;) bestäm själv hihi, men allt dt kostar runt 50 och mindre! :D <3 vad önskaru dej själv da ? :D <33 LÄNGTAR SÅ HIMLA MKT TILL JUUL!!

2009-12-16 @ 21:18:14
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0