Godishus och bikinisar

Hello!
Har hittat fritidsresorreklam-sången och lyssnar på den på Spotify! Sök på Your song så hör ni direkt, haha =) Stora packardagen idag! Flyget lyfter från denna jord på förmiddan så det blir nog en tidigt morgon imorron. Och hur ska jag hinna med att packa och kolla på Idol sammtidigt!? Haha =)

Tidigare idag var jag hos mamma och vi (jag) spritsade på ett pepparkakshus vi gjorde tidigare i veckan och hällde över en massa godis! Inte bara Non Stop, utan också sånna där Brio, Geléhallon, Zooapor och M&M's! Blev det absolut coolaste pepparkakshus jag någonsin gjort och sett!

Men nu måste jag knöla ner och hoppas att alla mina tunna sommarkläder får plats i min resväska. (Ha, jag försöker sukta er så mycket det bara går) nu ska jag plocka fram mina bikinisar! :D

Tja!

Kan man hitta en mer passande reklamfilm? Med småbarn, pool, erbjudande till Kanarieöarna och sol? Nae.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Just nu är jag AVUNDSJUK!!

2009-12-04 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0