Facebook-Lucian

Nu är jag hemma igen från Astrid. Vi hade det jättemysigt. Vi åkte pulka igen och sen gick vi in och delade ut alla julklappar! Alla hade likadana till alla. =) Jag fick i alla fall en Merci-ask av Jossan, ett supergulligt armband av Astrid J, ett knallrosa nagellack av Astrid Å och ett till armband av Ellen med ett stort Peacemärke hängades! Jättefina julklappar allihopa, gillar dom jättemycket! <3 Men snart har jag käkat upp chokladasken, höhö. Just det, jag gav alla choklad; Marabou mjölkchoklad och Plopp! ^^

Sen spelade Jepardy och jag vann andra gången! Över Astrid! Det är stort! Proffs jag är... Vi drack såklart julmust och käka chips.

Och, mina kompisar vill att jag ska vara lucia nästa år, när niorna har det i skolan! Ha, det är ju smickrande och det skulle faktiskt vara kul =) Men sen fick dom för sig att starta en grupp på Facebook som "Tove efternamn som Lucia i skola 2010"! Tack hörni, verkligen. Ha och nu på bara den här kvällen har det gått med 16 personer!! Skit! Ha, pinsamt...

 

Sen stack de andra hem och jag stannade kvar på supergod middag, risotto och kykling! Tack Astrids pappa :P Sen tittade vi på de båda Pirates of the Carribean på TV.

 

Nu ska jag ladda upp de ganska tråkiga bilderna från förmiddans fotorunda i snön.


Dom här fina sakerna fick jag.


Astrid J skrev ner allt som alla gjorde och sa i sin chokladask. Som fina minnen. <3

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

"Tove efternamn som Lucia i skola 2010"! fatta jag inte först AHAH läste igenom meningen kanske 8 gånger sen ba aaahaaa AHAHAHAHHAHAHAHA, jag ba vaddå efternamn o vaddå skola HAHAHAHAh fan va trög jag är! borde gräva ner mig själv AHAHAHHA gud vilken roliga humor jag har :D hahah nej nu ska ditt lidande sluta . haha ska sluta skriva hehe .. försöka iaf. hejdå D: <3 ses öh vänta.. nej nu måste jag vänta 5 minuter tills klockan är 1 minut över tolv så det är söndag.. då är det öh 3 dagar kvar tills vi träffas, hur coolt?!?!?! :D längtar! juste ska köpa julklapp till dej imorgon.. vet inte va du vill ha men tror jag vet vad jag ska köpa smart som man är hehe, kan inte rå för det! kan varna för att när du kommer hit kommer jag lyssna dygnet runt på min fina jullista på spotify och sjunga med i VARENDA låt med mitt vackra klang ! HAHAHA, nae tre mnintuer kvar nu xd .. det här blir min längsta kommentar någonsin, coolt! två minuter kvar.. hehe har rättat alla 60000000 stavfel hehe , borde gå och lägga migAHHAHAl, nu vet du! =) tänkte att du preciiis skulle fråga mig :P inte för att du skulle ringa mig nu direkt .. hehe ;) en minut kvar!!!!!!!! när klockan är en minut över måst ejag skynda mig att skriva att den är det och skicvka iväg kommentaren ! nae tänk om dewt laddar i åtta evigeter så kommentaren skcikas 2 minuter över NU ÄR KLOCKAN EN MINUT ÖVER, HEJSVEJJS!

2009-12-20 @ 00:01:16
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0