Ego pics

Så, nu ska det bli bilder på mig! Eftersom det adldrig är det här i bloggen. =)

De här är typ några veckor gamla, det gick typ inte att ladda över från kameran då...
Oj vad stora de blev, det var inte meningen......





Ha första är psykologblicken och andra den självklara och berömda ögonbrynbitchblicken! Haha =)

Gud jag längtar till Kanarieöarna ju mer tiden går... ska bli så grymt skönt!

Men nu ska jag göra läxor och sen ska vi över till mammas kompis och fira mamma och kolla på DH
Tja! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mera ögonbrynsbilder åt folket! Haha :-D Du är så söööööt Totten ^^ haha :-P Vet att du hatar när jag säjer det, men det är sant :-P

2009-12-01 @ 18:45:28
Postat av: Anonym

HAHA,diggar ögonbrynet :D:D<3

2009-12-01 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0