X-mas presents!

Jag är väl den sista i bloggvärlden som visar upp sina julklappar, men det skiter jag i. Här är dom iaf. =)


Ja, min fina pjamas, kommer ha den i Falun vid nyår också =) Skit vilken stor bild! Läskigt =)


En perfum (perfym?) av pappa! Luktar jättegott men det ju "korken" (som jag råkade säga till mamma) som är imponerande! ;) Gillar också asken.


Mitt smyckesställ. Har inte hängt upp nåt på det än, men snart så! Och pengarna förstås, men de flesta av 100laparna är borta.........? Hehe


Ett presentkort på Friskis&Svetis, som ni ser. Pappa vill att vi ska gå tillsammans, kanske det? Ska iaf prova. =)


Ett par stora snygga örhängen från Lollo. Skum bild...


Ett USB. Behövdes verkligen, yes! Eller pappa och jag såg ut det i förväg =)

De var det jag fick på Julafton, men jag kommer få lite mer från mamma och släkten på hennes sida! Gillar alla jättemycket!
Och nu till mina julklappar till mig själv, från shoppingen i Lingonköping :P


En supergullig T-shirt från Monki! 60 spänn, vilket kap! Och småglinen diggade den, Siri ville till och med sitta brevid mig på lunchen! Det är ovanligt ;) Tänk att kläder höjer ens status, funkar som i skolan ungefär! :P 


Ett jättefint enkelt armband från Ur&Penn. Sisådär 35 kr. Tycker jättemycket om det. =)


Och den efterlängtade blommiga tröjan från Gina! Älskar den <3 Bilden borde inte ha blivit suddig, vet inte varför... En liten glimt av mitt bedårande rum också =)


Idag förresten, var jag och pappa på vår årliga tripp till soptippen! Slängde massa kartong och sånt. Yiho! Men sen åkte vi och letade efter vinterskor. Ocj då menar jag stora kängor med tjocka sulor och ullfodring. Sorgligt nog hittade vi inga... Men imorron innan jag ska ta tåget upp till mormor och morfar ska vi gå en sväng på stan. =)

Japp. Nu ska man stöka runt och sen duscha tror jag. Och odla tomater på FarmVille, mina förra vissnade! :´(
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Astrid-Astrid!!!

Du passar jätte bra i den där tröjan från GINA!



Jo, jag ska få en turkos/blå fondvägg... kansboll! Jag skrev ju det i texten! ...utan TURKOS!

2009-12-29 @ 21:26:58
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: lovisa

parfym :D höhööhöhöh,

2009-12-29 @ 22:36:18
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Tänkte skriva precis som Lovisa. PARFYM.

Schnygg pyjamas!

Den parfymen luktar goood :)

Så dy fick ditt älskade USB till slut :D

Du ditt rum ser lite stökigt ut....jag kanske ska komma och städa? Eller jag måste nog städa mitt rum först!

2009-12-30 @ 14:15:09
Postat av: Sofia Conti

Hahha jag har en likadan fast i andra färger :P vi har typ alltid likadana kläder xD <3<3

2010-01-22 @ 08:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0