Året-som-gått/grejer-om-mig-lista

Eller den listan Kenza gjorde som typ alla har kopierat. Varsågoda.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Var i två nya länder, England och Spanien! Och åkt massa grejer på Grönan.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, nåt av dom var att besöka ett nytt land!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Räknas mammas kompis Lena? Vi är typ kompisar ;)
4. Dog någon som stod dig nära? Jo... Min fina hamster Kurra... :(
5. Vilka länder besökte du? Schweiz, England, Italien och Spanien! Wow vad många!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ett par converse, ha, en systemkamera, och kanske kärlek eller nåt...?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? många! Gud, kan inte välja ut nåt. =)
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har lyckats ganska bra i skolan, och med sången och spelet (piano guitarr) har det gått frammåt!
9. Största misstaget? Det är massa misstag jag gjort när man bara vill spola tillbaka och rätta till det...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte vad jag tror, hade ont i knäna efter för hård skidåkning, men annars mår jag prima!
11. Bästa köpet? Några favoritkläder kanske =)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Gröna Lund, haha, kanske min vinterjacka, och lite sånt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina superbästa vänner, varje dag! <3 Sen alla resor och utflykter jag gjort. Och att stå på scen...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Coldplay och Alicia Keys såklart, sen kanske sångerna jag sjungit. =)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Eller jag tänker nog inte så mycket på sånt, man har väl sina perioder :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat. Typ joggat och så.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ha, kanske käkat godis och sånt?
18. Hur tillbringar du julen? Tillbringade den i Lingonskogen med Kusinerna och pappa och co. Hade ju också Minijulafton med polarna. <3
19. Blev du kär i år? Sorligt nog inte...
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives!
21. Bästa boken du läste i år? Sagan och klanen Otori-serien och Twilight-serien.
22. Största musikaliska upptäckten? Ha, menar ni mig eller? (stort skämt) Nä men coldplay och Alicia Keys är det ju.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En ny mobil! (dock lite försenad) Och lite smågrejer.
25. Något du önskade dig men inte fick? En systemkamera!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Började på fotokursen! Och käkade blodpudding ;P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Typ kärlek eller nåt. Annars vet jag inte!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Färgglad (som alltid) enkel och snygg.
29. Vad fick dig att må bra? Mina supergulliga polare som är så snälla man kan bli!! Och mamma <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Typ Taylot Lautner eller nån, håller inte på så mycket att googla på snygga killar, som vissa andra gör! Höhö ;P
31. Vem saknade du? Kurra... mormor, morfar och Sofia saknar jag typ hela tiden. <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så värst mycket nytt folk, håller mig fast vid dom jag gillar. <3 Men i sånna fall är ni alla nya superice!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. (lättare sagt än gjort) Den parentesen borde jag ha skrivit hela tiden då jag skriver att jag ska gå och lägga mig! XD

Tja.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag googlar inte snygga killar.... xP

2009-12-30 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0