28 augusti

Hejsan!
Idag är det fredag, nice.

I skolan har det väl inte hänt nåt speciellt, matte, SO, franska, lunch, spanska, slut.
När jag var på väg till pressbyrån stötte jag på ett led med småungar och såg Sander och heja lite på honom. Ha, värst vad jag stöter ihop med honom! Och han hade ingen aning om att jag var påväg till köpa hans födelsedagspresent! Jag valde en Tommy&Jerry-tidning. =)
Idag har han haft hans kalas, på nåt sånt där lekställe med bollhav och karrusell och allt! Pappa och co. kom hem med typ half baked fisksoppa! Man fick liksom råa grönsaker, rå fisk, råa skaldjur(som jag då inte tål), och fiskspad. Slänger i allt i en kastrull, kokar en stund... KLART! Faktiskt jättegott och enkelt! Och en liten ljummen baguette! =)

Just det, i eftermiddags läste jag ut Harry Potter 7! För andra gången, men i alla fall!
Och innan de andra kom hem hade mamma kommit över och lämnat min kamera jag hae glömt hos henne, utan att jag hade vetat det! Satt, ju nere i mitt rum =) Så jag var ute i trädgården (om man kan kalla det trädgård, så som den ser ut...) och fotade lite, det jag kunde se, haha =)
Kan visa lite bilder sen, ska jag göra det?

Nä, nu blev det för mycket text
Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

gör det! :D

2009-08-29 @ 08:22:15
Postat av: Astrid

Visst e den bra?

2009-08-29 @ 16:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0