<3 Insane!!!

Hej bloggen!

Idag åkte Lovisa hem. Skit asså, vi hade skitstressigt till hennes buss, när vi hade gått av tunnelbanan var det typ två minuter innan den skulle gå! Och självklaart missar vi den!!!!! Preciis! Men det gick en annan buss en kvart efter så hennes mamma fick typ köpa en ny biljett på nätet medans hon satt på bussen, aaa kaos!
Ha, och all försening berodde typ på att vi sölade när vi köpte hennes fika och Ellens present! Så himla typiskt! ... men kom iaf hem för ett tag sen och hon sitter på bussen hem, som det ska vara. Men jag känner på mig att hon sääkert har glömt nåt, så stökigt som det är mitt rum!! höhö...ojojoj....

Snälla läs allt nedanför, för det handlar om när vi va på grönan igår. Och man måste ju få med allt roligt! XD

Aja. Igår va vi ju på Grönan fast det blev bara Jag Lollo, Astrid och Ellen! Astrid Å var ju sjuk stackarn och Jossan låg och sov, hon trodde att det var inställt, stackarn hon också... =)
Men vi fyra hade i alla fall så skitkul!! Min absoluta favoritdag på Gröna Lund på länge!! Och jag höll mitt löfte: JAG ÅKTE INSANE!!!!!!!!!!!!! Skiit vad kul den är! Jag åkte den men Ellen, de andra larviga larvarna vågade inte. Ha jag typ gick dit som i trans. Ha det regnade och jag jag hade bara på mig mitt blommiga linne och mina jeansshorts, gaanksa kallt! Och så åkte jag barfota hihi! Eftersom skorna kan ju flyga av höhö!
Men Insane är ju så himla kul så jag kommer verkligen åka den igen nån gång! Kanske vi hinner till Grönan igen innan skolan??
Och jag vann en stoor GEISHA!!! Jag satsade två brickor för 50 spänn och vann!!! På typ nummer 76 eller nåt. =)=) Ha fast det är ju hasselnötter i Geisha och jag är ju nötallergiker, men jag kan äta några åt gången, käkar på en nu haha. typpiskt mig!
Men i slutet började det spöregna! Och just då satt vi i slänggungan och blev helt dyngblöta!!! Ha jag asgarva hela tiden! Sen var det helt kaos verkligen! Alla stod och trängde innomhus och Ellen och Astrid köpte en var sin neonorange regnkappa för 40 spänn. Lollo och jag gick runt i våra blöta kalla kläder i alla fall, för 40 spänn är ju värsta rånet! Haha, typiskt oss! <3
Vi åkte Jetline i regnet några gånger tills de stannade hela bergochdalbanan för att det oskade ahha. Alla vänta skitlänge men sen gick vi hem.
På bussen till tuben stod vi inklämda mellan italienare och fransmänn.
Och min stora Geishaförpackning hade gått sönder så jag fick tag på en soppåse så det såg ut som att jag gick och bar på nåt lik eller nåt!! Ha, så himla kul! =)

På kvällen såg Lovisa och jag på Juno, den ända film jag har, höhöhö, den är inte ens min! =)

Skit, vad det blev långt! Orkade ni läsa allt? haha =)
Tyvärr tog jag inte några kort alls för jag hann inte för vi hade så kul. =)



Nu ska jag.... ööh..ta en till Geisha, och så ni bara vet lyssnar jag just nu på All by myself med Celine Dion. =) Nä, nu tog den slut och så kom nu Slide men Goo Goo Dolls. Har blandat spår på Spotify sörni. XD

Tja!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag är riktigt glad att jag köpte en regnkappa. Annars skulle jag nog ha feber just nu. Mår liksom inte så bra efter igår. :D

2009-08-14 @ 19:51:56
Postat av: Lovisa

HAHAHAH, jag orkade läsa allt!! :) im so proud of myself! :D <3

2009-08-14 @ 20:33:01
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Lovisa

åååhhh, det här inlägget för mig att längta ännu mer till i sommar när vi åker till grönan :D ehhe börjar bli en tradition nu... ;)

2011-04-11 @ 21:11:45
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0