Water dropped flowers



































Hehe, jaaa... Det här är nog det längsta inlägget som hitills varit på min blogg! Skit vad många bilder det blev!
Men i alla fall, i helgen när det regnade fick jag en impuls att springa ut i regnet och fota, haha.
Jag tycker det blev ganska bra bilder, men det blir inte toppen bilder med en vanlig digitalkamera... Jag vill verkligen ha en systemkamera, och jag sa det till mamma och hon sa att jag kunde önska mig det i födelsedagspresent!!! (fyller ju år snart) Och vad kan det betyda??!! Ha, låter lovande. =)

Kris sa att hans favorit är den andra av bilderna på "daggkåpan" eller vad det nu heter, såå cool vattendoppe tycker jag!
Ha, och de sista bilderna är jag vid hallonbuskarna som mamma tog genom fönstret, haha! =)

Nä, nu ska jag inte plåga Lollo som är på msn och väntar på inlägget mer, varsågod!

PS. Jag vet att bilderna är små men jag måste fixa så att bloggen blir bredare!DS.



Kommentarer
Postat av: Astrid

Gu va roligt du ser ut med parapyet och gummistövlarna! :D

2009-08-24 @ 19:23:29
Postat av: Ellen

tycker att alla bilderna var fina :D 3 & 9:an speciellt :P

2009-08-25 @ 18:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0