Klar, skönt!

Nu tycker jag att vi applåderar stort till mig!
(*applåder applåder*)
För jag har gjort klart engelska-bokrecensionen!!!! Grattis grattis Tove! Ja, jag rörde den ju inte ens i helgen, fast jag sa det. Fast ni som känner mig, det skulle bara inte kunna hända =). Men nu fick jag min insperation tillbaka och skrev klart den och skrev ut. Sköööööönnt!!!! Niiiice!!!
Fast det va ju inte såå brottom ju, den ska va klar senast typ på freda, så det är ju skönt att man är klar och så...

Nu har jag vileochattat lite med fina Lovisa och nu ska jag käka rester!
Puss och Kram! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÄLSKAR DEJ <3

2009-04-20 @ 21:03:23
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0