Höum Ögän!

God dag gott folk!
Nu är jag hemma igen från Sofia. Vi hade det jättekul igår!
Mammorna va på rockfest så Sofia och jag skulle ha myskväll. =) Vi gick och köpte godis och pizza. Jag valde en "frukt" som innehöll skinka, bana, ananas och curry! Den luktade riktigt skumt men var riktigt god! Soffan valde en grekisk!
Vi "slajsade" (älskar det ordet) upp pizzorna och åt dom framför Robinsson och Björn Gustavsson-ett livsverk, mycket kul!

Imorse fick vi jättegod frukost, som alltid hos dom <3. Och vi tog sprutor! Jag, Sofia och Ulla (sofias mamma). Det va mot festingar, det är bra! Sofia älskar allt som att ta sprutor och tandläkare, sötis,  va jätteglad. <3 Jag va ju lite skraj såklart men det va med blandad förtjusning!

På vägen hem stannade vi till vid Ikea och köpte diverse saker! Vi köpte bla. en jättemysik filt som jag har varit förälskad i varje gång vi varit på Ikea och mer Älgpasta!! ha, totten <3 Älgpasta...

Nu är jag hemma igen och softaar...
TJADÅ! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blir fett sugen på pizza nu :'DD

2009-04-19 @ 16:35:39
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0