Tjuvlyssnat

Efter att Astrid och jag kollade lite på tjuvlyssnat/tittat har jag blivit helt beroende! Skitkul grej att komma på, ellerhur?
Så här ommer några favoriter från kategorin fjortisar!

Två platinumblonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.
Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?
Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte... Jag kanske måste ta en bloggpaus.

Ha, lite bra tema tyckte jag, jag som bloggar...

Två fjortistjejer, ~17, pratar om lite allt möjligt när bussen kör förbi ett vägarbetsområde.
Tjej 1 (uppspelt): Titta, en ångvält! Visst heter det ångvält, va?! Jag skulle vilja köra över någons tår med en sån!
Tjej 2 ser fundersam ut.
Tjej 2: Vad smal man kan bli av sådana...

Ha, smaaart tjejen!! Teoretiskt sätt ja, meeeeneee.....

Två välsminkade tjejer ~16 sitter och diskuterar.
Tjej 1: Alltså när man går på gymnasiet får man ett kort med massor av rabatter.
Tjej 2: Åh...
Tjej 1: Man får en plusmeny på McDonald's helt gratis. Och rabatt på Lensway!
Tjej 2: Fan, man kanske skulle gått IV ändå...

Påminner på nåt sätt om dig Jossan =)

Klassen pratar om alla lov som kommer under våren.
Tjej ~17 (fundersamt): Jesus dog ju på jullovet och återuppstod på påsklovet, men vad gjorde han på sportlovet?

För det första, dog han verkligen på jullovet??




HAHAHAHAHAHAHA!! Humor humor...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag vet, jag älskar också den sidan!

2009-04-28 @ 15:21:26
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Astrid

Löööööv it! =)

2009-04-28 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0