Skidor hit, skidor dit!

HEJ!
Vilken tur! Moster Brita hade internet!! Då kommer jag nog skriva några gånger till =) hoppas jag!
Nu undrar ni säkert hur jag nästan omöjligtvis kan vara uppe kvart över åtta! Vi ska nämligen dra iväg till Idre idag! Och åka slalom, igen... =S    Men sen hela veckan ut ska vi åka längd, för här är det längd som regerar!

Igår satt vi typ fyra timmar i bil och lyssnade på musik och halvsov. Vi stannade och handlade och köpte pizza som vi delade på bilen, kladdigt himmerrikigt!
Sofia och jag tog en snabb liten skidtur bakom huset, myysit!

Nu måste jag käka frukost!
BYE! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tove, sätt på din mobil, jag har skickat ett sms till dig!

2009-04-06 @ 10:39:02
Postat av: Ellen

cool klocka du har! :O :D

2009-04-09 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0