Polkagrishylla och saft=)

Hejsan Sevjsan
Idag är det onsdag, en vanlig onsdag. Det bjöds på tex mex-buffé i skolans matsal och det va knökfullt. Jag blev jättemätt men av nån konstig anledning är jag lite småhungrig nu, ska snoka lite i skåpen snart =).
På tekniken, som är vår sista lektion, bygger vi. Jag och Jossan håller på med en var sin jättekonstig hylla (alla frågade vad det var -.-). Jag satt och målade den röd och vit-randig. Jag var inte klar när vi slutade så jag fick göra klart den när alla hade gått ;). Så där satt jag, ensam i klassrummet och målade slarvigt på min himla dansk/polska/polkagris-rangliga hylla. Ha... Sen släckte jag, stängde dörren gick gick hem!

Nu har jag druckit för stark saft med syrrorna (efter att ha torkat upp spilld) Och Hedda har trängt sig ner i min fotölj och rapar rakt i mitt öra  (Siri försöker) och nu ska jag kika på Blue water High med dom och Jenny (vår barnflicka)!

Ciao! Kommer nog en liten uppdatering ikväll också!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hm....trevligt med rapar?

2009-04-22 @ 16:27:46
Postat av: Astrid

Hm...trevligt med rapar?

2009-04-22 @ 16:29:49
Postat av: Ellen

jaaa blue wather high var det den som gick på sommar/svt- programmet? :)

2009-04-22 @ 17:38:14
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0